שאלות נפוצות


 

שאלות נפוצות

 

איך אני מבצע הזמנה?
יש לדפדף בחנות שלנו ולבחור מוצרים לעגלת הקניות. לאחר שסיימת לבחור מוצרים, יש לגשת לעגלת הקניות ולמלא את הפרטים הנדרשים (משלוח, אריזה אמצעי תשלום וכו'..), לבסוף לאשר את הזמנתך.

כמה מוצרים ניתן לשים בעגלת הקניות?
ניתן להזמין כמה מוצרים שרוצים.

איך אני מבטל או משנה את הזמנתי?
ניתן לבטל הזמנה ללא כל חיוב. לביטול הזמנה אנא עדכנו אותנו במייל: : info@bobe.co.il  או צרו עימנו קשר דרך הפרטים הנמצאים בדפי "צור קשר", יש לכלול שם מלא ואת מספר ההזמנה המאושרת שניתקבלה לאחר תהליך הרכישה.

מתי כרטיס האשראי שלי יחויב?
כרטיס האשראי שלך יחויב כשהזמנתך נשלחת.

האם מחירי המוצרים באתר כוללים מע"מ?
כל מחירי המוצרים באתר כוללים מע"מ.

האם ניתן לאסוף את הזמנתי מהמחסן?
חברת "בובה" מספקת שירות מהפכני במהירות האספקה לבית הלקוח, דבר החוסך מעבר וביקור באין סוף מחסנים וחנויות וכל זאת במחירים תחרותיים ובהתאמה אישית

האם יש מקום שבו ניתן לראות את המוצרים?
ניתן להתרשם מהמוצרים דרך פורטל האינטרנט, במקרים של רכישה מרוכזת של מספר מוצרים ובהתאמת ציוד כגון כסאות גלגלים, מעלונים וכדומה, ניתן לתאם ביקור ללא התחייבות בבית המזמין

האם ניתן להזמין באתר ללא השארת פירטי אשראי?
כן. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ובמעמד קופה לבחור "מסירת פרטי אשראי בטלפון"
נציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי האשראי.

האם ניתן לשלם עבור ההזמנה בטלפון?
כן. בצע את ההזמנה דרך האתר, מלא את פרטייך ומספר הטלפון וסמן בדף קופה "מסירת פרטי אשראי בטלפון".
נציגנו יתקשרו אלייך לקבלת פרטי האשראי.

האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונה מכתובתי?
בהחלט. אנו מתמחים במשלוח מוצרים ומתנות ישירות לבני משפחה בבתי אבות, דיור מוגן ובתים פרטיים, במעמד הקופה תוכלו לבחור כתובת אחרת משלכם למשלוח המוצרים

האם יש אחריות למוצרים באתר?
לכל המוצרים באתר יש אחריות לשנה אלא אם צויין אחרת

מהו הניוזלטר ?
עם הרישום לניוזלטר שלנו,תקבל ישירות למייל מבצעים על מוצרים, טיפים ומידע באתר, כדאי מאד להירשם לניוזלטר לקבלת עידכונים שוטפים ומבצעים משתלמים.
אנו מתחייבים שלא להעביר כתובת המייל שלך לאף גורם.

יש לי שאלה לגבי מוצר, למי אני פונה?
בכל שאלה שהיא ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בעזרת טופס יצירת הקשר או בטלפון 03-544-5000.

האם האתר מאובטח?
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL הכי מתקדמת, בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה.

האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
ניתן וגם החזר כספי מובטח!

שביעות רצונך חשובה לנו יותר מכל ולכן עומדת לרשותך מדיניות החלפה קלה ופשוטה.
במידה ואינך מרוצה מהמוצר אותו קיבלת, באפשרותך להחזירו למשרדנו ולקבל תמורתו החזר כספי מלא בניקוי דמי משלוח, בתנאי שלא היה בשימוש
את המוצר ניתן להחזיר או להחליף תוך 14 יום מיום קבלתו ובאריזתו המקורית עם חשבונית מס קבלה המקורית.
החזרת המוצר למשרדי החברה תתבצע על חשבון הלקוח, ניתן לשלוח את המוצר אלינו בדואר לכתובת ת.ד 5132 תל אביב בצרוף שם המזמין, מספר הזמנה ומספר טלפון ליצירת קשר.

שרות לקוחות
טלפון: 03-544-5000
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע המוקד האנושי פעיל, ניתן לפנות בכל נושא וצוות קניון גיל הזהב יחזור בהקדם האפשרי

כתובתנו: ת.ד. 5132 תל אביב